Artykuły

Fit&Easy w telewizji!

8 listopada 2014 r. wystartowała ogólnopolska kampania telewizyjna promująca mieszaki sałat Fit&Easy i mono produkty. Koncept reklamowy został podzielony na 3 spoty 15 sekundowe, a wyróżnia je dowcip i animacja 3D. Dwa odcinki są poświęcone mieszankom sałat Family i Active, trzeci pokazuje umyty szpinak, roszponkę i rukolę. Bohaterami spotów są paczki Fit&Easy, które wykorzystując humor sytuacyjny i słowny prezentują kluczowe benefity produktów– zdrowe, umyte i gotowe do jedzenia.

Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada Mucha Film, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Reklama emitowana będzie przez 4 tygodnie (do 7 grudnia) w najpopularniejszym kanale ogólnopolskiej telewizji -TVN, oraz w kanałach tematycznych TVN, Polsat i TVP. Wsparciem kampanii jest VOD oraz internet.

Linki do spotów:

https://www.youtube.com/watch?v=4ZbJKrZN1TA

https://www.youtube.com/watch?v=h1cdysm8Los

https://www.youtube.com/watch?v=QbXZ6XtFQLc